Jumaat, 30 April 2010

APCO, UMNO dan Pengundi HULU SELANGOR

Tahniah saya ucapkan kepada parti UMNO dan BN diatas kemenangan pilihan raya kecil baru-baru ini dan tahniah juga kepada semua pengundi yang telah memberikan kemenangan kepada calon UMNO/BN. Walaupun terang-terangan UMNO/BN menjadi pengkhianat kepada negara, bangsa dan agama tetapi oleh kerana rendahnya maruah harga diri pengundi tetap menyokong UMNO/BN walaupun parti ini melakukan kejahatan. Tahniah juga kepada semua pengundi yang terus menyokong Pakatan Rakyat anda semua mempunyai maruah diri yang mahal dan tidak boleh di beli dengan wang ringgit.

Semua dunia tahu, Israil satu negara haram, bangsa yang tidak mempunyai negara, pembunuh umat Islam dan memusuhi agama Islam. Tetapi UMNO yang mengaku parti agama, parti melayu berjuang untuk negara tiba-tiba mengambil APCO sebagai penasihat mereka. UMNO  sebenarnya sebuah parti munafiq. Pemimpinya mengaku beriman kepada Islam tetapi mereka sebenarnya menjadi ejen kepada Puak-puak kafir untuk membunuh umat Islam, memerangi umat Islam. Sekirannya Nabi Muhammad SAW masih hidup mungkin baginda juga turut akan memerangi UMNO/BN kerana menjadi tali barut kepada Yahudi.

APCO satu badan yang dianggotai oleh bekas pemimpin kerajaan Israil dan terlibat secara langsung di dalam pembunuhan rakyat Palestin. Inilah satu hakikat yang tidak boleh di tolak oleh UMNO/BN, semua negara didunia tidak mengiktiraf negara haram Yahudi ini termasuk Malaysia tetapi dengan tiba-tiba UMNO/BN mengambil APCO dan diletakkan di Bukit Aman. Soalan disini, adakah sistem keselamatan negara tidak maju sekirannya tidak mengambil APCO sebagai penasihat? Adakah hanya APCO yang boleh membantu Malaysia? Semua persoalan ini hanya boleh dijawab oleh UMNO/BN kerana mereka yang mengambil APCO. Apabila PAS bergabung dengan PKR dan DAP di dalam PAKATAN RAKYAT UMNO/BN menuduh PAS menjadi tali barut orang-orang kafir, PAS tidak memperjuangkan Islam dan sebagainya. Sedangkan kalau kita membuat perbandingan diantara ISRAIL dan DAP siapa yang lebih jahat dan bahaya. Saya hendak bertanya kepada UMNO/BN berapa ramai umat Islam di pulau pinang yang telah di bunuh oleh DAP dan berapa ramai umat Islam di Palestin yang telah dibunuh oleh ISRAIL. Kalau kita melihat kepada sejarah UMNO/BN yang lebih banyak membunuh, menzalimi ulama di negara kita. Kita melihat bagaimana pejuang dan penyokong PAS yang dibunuh oleh UMNO/BN tetapi PAS tetap tidak bertindak balas kerana masih sabar dengan sistem demokrasi yang wujud di negara kita.Oleh itu segala tuduhan yang UMNO/BN lemparkan kepada PAKATAN RAKYAT adalah tidak benar dan palsu.

Kepada semua pendokong Islam, marilah kita terus menyokong gerakan Islam supaya Islam agama yang tinggi dan mulia itu terus terpelihara kemuliaannya. Selamat berjuang. INDAHNYA ISLAM MANISNYA IMAN.

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama